Wycieczka do Berlina

Podczas pierwszego dnia wycieczki, zorganizowanego przez Biuro Podróży Wycieczkowania w Toruniu,  mieliśmy okazję zobaczyć najsłynniejsze zabytki Berlina, takie jak Dworzec ZOO, budynek niemieckiego parlamentu – Reichstag, Bramę Brandenburską, Plac Paryski, Plac Poczdamski czy Alexanderplatz z Wieżą Telewizyjną. Wrażenie wywarło nas nas również połączenie historii i zabytkowych budowli z ultranowoczesnością, co nadaje temu miastu niepowtarzalny klimat.
Drugiego dnia zwiedziliśmy niesamowite Muzeum Techniki w Berlinie, gdzie na ok 25.000 m2 prezentowane są m.in. prawdziwe statki, parowozy i samoloty. Oprócz tego mogliśmy doświadczać i eksperymentować, co dostarczyło nam wielu niezwykłych przeżyć. Przyznamy szczerze, że dawno się tak świetnie nie bawiliśmy! W dalszej części dnia odwiedziliśmy Mur Berliński, który w całości pokryty jest graffiti.

Trzeci dzień spędzieliśmy w Tropical Island. 200-metrowa piękna plaża Morza Południowego, Magiczna Laguna, wyspa Bali oraz Las Tropikallny z 600 gatunkami roślin sprawiły, że poczuliśmy się jak na egzotycznych wakacjach gdzieś daleko na krańcach świata. To było wspaniałe wodne szaleństwo pełne magicznych momentów i niezapomnianych chwil.